جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


۲۷ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۸
آذر

گزارشی از دیدار دست اندرکاران جشواره مردمی فیلم عمار با مقام معظم رهبری



دریافت

  • افسر سوم
۲۸
آذر

سایت محصولات جشنواره ی مردمی فیلم عمار



دوستان در این چند روزه تلاش کردند و سایتی را آماده کرده‌اند برای تولید و عرضه محصولات تبلیغی ، آموزشی ، توجیهی و ... برای جشنواره مردمی فیلم عمار .

  • افسر سوم
۲۸
آذر

مدیر هنری و ادبی بسیج دانشجویی کشور از آماده شدن فیلم «تکلیف» و ارائه آن برای شرکت در جشنواره عمار خبر داد.



اخباری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی « خبرگزاری دانشجو » ، گفت : فیلم « تکلیف » دومین فیلمی است که به همت معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی ساخته شده است .

  • افسر سوم
۲۶
آذر

جشنواره عمار بستر انتقال تجربه و استفاده از نظرات پیشکسوت‌ها را فراهم کند



به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس قربانعلی طاهرفر کارگردان فیلم مستند "درود یول" که در سومین دوره جشنواره عمار در بخش نقد درون گفتمانی مورد تقدیر قرار گرفت، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: چون آذری زبان هستم و فیلم هم برای صدا و سیمای آذربایجان تولید شده نام آن را را آذری انتخاب کردم. "درود یول" یعنی چهارراه و مدت زمان آن مستند سیزده دقیقه است.

  • افسر سوم
۲۵
آذر

برگزیده بخش انیمیشن جشنواره سوم عمار گفت : این جشنواره فضای مناسبی برای کسب تجربه‌های جدید و ایده‌های تازه است .



به نقل از عمار فیلم و به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد لطفعلی برگزیده بخش انیمیشن جشنواره سوم عمار  اظهار داشت: جشنواره عمار فرصتی برای نمایش تجربه‌ها و انتقال آن به دیگران است تا بتوان در جشنواره‌های آینده موفقیت‌های گسترده‌ای را کسب کرد.

  • افسر سوم
۲۵
آذر

شما هم سهمی در جشنواره ی مردمی فیلم عمار داشته باشید



این پوستر قابلیت استفاده در روزنامه ها و یا چاپ در ابعداد A4 را دارد .

دریافت پوستر

  • افسر سوم
۲۵
آذر

فیلم کوتاه زبان مشترککاری از اکران کنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار استان مازندران



مشاهده و دریافت فیلم

  • افسر سوم
۲۴
آذر

 
روز گذشته مسئولین جشنواره مردمی عمار با حضور در قم با برخی از علما و روحانیون حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو نمودند. دیدار با آیت الله اعرافی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیر مرکز جامعه المصطفی و آیت الله میرباقری رئیس دفتر فرهنگستان علوم اسلامی و سخنرانی نادر طالب زاده و وحید جلیلی در جمع طلاب حوزه های علمیه قم از مهترین برنامه های سفر یک روزه مدیران جشنواره عمار به قم بود.

  • افسر یکم
۲۴
آذر

هنرمندان ما هنور به دنبال تخیلات دو قرن پیش غربی ها هستند/ غرب فیلم جنگ جهانی چهارم می سازد، شما معطوف به عصر ظهور طراحی هنری کنید
 
هنرمند ما توان این را دارند که از بستر ظهور، مدرنیته را نقد کنند. بالاخره نبی اکرم برنامه ای برای عالم دارند و از درگیری با ابلیس جهان را عبور می دهند و چرا به این نگاه نباید خدمت کرد. عمق استراتژیک درگیری را باید فهمید و باید بدانیم زمانی که در خرمشهر می جنگیم عمق درگیری ما با تمدن غرب است و شهدایی که در خرمشهر دادیم خونشان تَرَک و شکافی در ستون های مدرنیته جهانی است و امام (ره) این را به خوبی درک نموده و مدیریت کرد.

  • افسر یکم
۲۴
آذر

فرشتگان قصاب برای عمار 4 آماده می شود


نادر طالب زاده : از آقای دکتر حسن عباسی تشکر میکنم ، برای زحمتی که ایشان برای دیالوگها و فضای استراتژیک فیلم کشیدند .

دانشگاه علامه طباطبایی امروز میزبان فیلم سینمایی فرشتگان قصاب بود .



در این مراسم که نادر طالب زاده مهمان ویژه ی آن بود از سهیل سلیمی کارگردان فیلم سینمایی فرشتگان قصاب تقدیر به عمل آمد .

  • افسر سوم
۲۱
آذر

فرهاد عظیما کارگردان انیمیشن موفق «نبرد خلیج فارس» که در سومین دوره جشنواره مردمی عمار جایزه دریافت کرده، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس، از ارسال دو انیمیشن به این جشنواره خبر داد و گفت: این انیمیشن‌ها با موضوعات متفاوت هست که یکی از انیمیشن‌ها مربوط به دوران تبلیغات ریاست جمهوری است که برای دکتر جلیلی ساختیم.

وی با بیان اینکه این انیمیشن، یک انیمیشن 4:30 دقیقه‌ای است، افزود: البته این در انیمیشن تغییراتی دادیم و با حذف برخی مباحث و افزودن مباحث علمی ـ تکنولوژیک که رهبر انقلاب از آن صحبت کردند مونتاژ کردیم و کاری جدید تولید کردیم که نام آن هم « مقاومت و پیشرفت» با زیرنام «دست برتر» شد.

در ادامه مطالب خواهید خواند :

1-پیام راشل کوری 2» در چهارمین جشنواره مردمی عمار 
2-پاسخ رهبری به هرگونه حمله اسرائیل را در «پیام راشل کوری 2» ارائه کردیم 
3-بازتاب انیمیشن «نبرد خلیج فارس» در فرانسه و یوتیوب 

  • افسر یکم
۲۱
آذر

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسین زهدی مسئول واحد نمایش سفیرفیلم از ارسال سه اثر جدید این موسسه به سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داد.

زهدی بیان داشته «مستندهای «جای خالی»٬ «نبرد خاموش» و «مصاف 1» را به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارسال کرده ایم

وی همچنین گفته است امسال سفیرفیلم با 9 اثر در چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت خواهد کرد. بنابر این گزارش سفیرفیلم در حوزه آثار بلند، با مستندهای «جای خالی»، «نبرد خاموش»، «کدام انحراف؟»، «مصاف 1» و «شکار طبس» و در حوزه آثار کوتاه، با کلیپ‌های «ارز و عرض»، «بچه‌ها خسته نباشید»، «او با ما» و «ستاره‌های فردا» در جشنواره امسال شرکت می کند.

  • افسر یکم
۲۱
آذر

به گزارش آناج، روح الله رشیدی مسئول اکران‌های مردمی جشنواره عمار در تبریز در گفتگو با خبرنگار آناج گفت: پس از تقدیر رهبری از دست اندرکاران جشنواره مردمی عمار و تاکید بر استمرار این نوع فعالیت‌ها دوره چهارم با انگیزه‌ی بیشتری آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه در دوره گذشته در بیش از 80 نقطه استان فیلم‌های جشنواره اکران شده بود؛ متذکر شد: استان ما ظرفیتی بیش از اینها دارد و ما امیدواریم امسال همکاری مسئولین در راستای اکران فیلم‌های مردمی عمار بیش از پیش باشد.

  • افسر یکم
۱۹
آذر

ایران با تعطیلی « افق‌نو » دوستان ۳۰ سال گذشته خود را از دست می‌دهد



رئیس یکی از احزاب آلمانی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور ایران با انتقاد از تعطیلی جشنواره ضدصهیونیستی « افق‌نو » نوشت : حقیقت تلخی که وجود دارد این است که ایران در قبال به دست آوردن تعهد تعداد کمی کشور ، دوستی‌هایی را که طی سال‌های گذشته به دست آورده ، به راحتی از دست می‌‌دهد .

  • افسر سوم
۱۸
آذر

فاجعه ی آذرخش به انقلاب روزولت ختم شد



به گزارش خبرنگار ستاد اکران شاهین شهر ، دیشب دو محصول از جشنواره مردمی فیلم عمار در سالن نبوی منش دانشگاه صنعتی مالک اشتر اکران شد . 

  • افسر سوم

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت