جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


داستانی "برای هانا" بر روی پرده پایگاه بسیج حمزه سید الشهدا



به نقل از نماینده اکران های مردمی در شهر میمه : هر چند اکران فیلم های پنجمین جشنواره مردمی عمار بایستی در سطح گسترده ای انجام شود اما با توجه به اعلام قبلی و عدم امکانات موجود و کم و کاستی های زیاد  این مهم فعلاً جهت بررسی فیلم های در اختیار طبق موارد ذکر شده در گزارشات اکران های قبلی هر شب رأس ساعت 19 در محل پایگاه حمزه سید الشهداء میمه برگزار می گردد . ان شاالله برآنیم تا بعد از تحلیل اتمام فیلم های موجود نسبت به اکران زمان بندی شده همزمان با دهه فجر  و مستمر در سطح شهر میمه اقدامات لازم را بعمل آوریم .

فیلم های اکران شده : داستانی مداد رنگی – نماهنگ زخم قدس – داستانی برای هانا و بچه های مسجد



پیرامون برترین داستانی نیمه بلند جشنواره پنجم  :

«هانا» برای شرکت در اردوی مدرسه حتما باید پدر و یا مادر خود را به همراه ببرد تا بتواند در این اردو شرکت کند. مادر «هانا» به دلیل مشکلاتی در روستا نیست و این دختر مجبور است برای شرکت در اردوی مدرسه، پدرش را با خود ببرد. اما پدر هانا در دفاع‌مقدس دچار موج انفجار شده است و گاهی اوقات کنتریل خود را از دست می‌دهد و هانا از این اتقاق می ترسد.

بازی بسیار خوب بازیگر نقش اول «برای هانا» و داستان جذاب این اثر، به همراه پرداخت خوب کارگردان، این اثر را به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های داستانی عمار پنجم بدل کرده است.



«مدادهای رنگی» روایت داستان دو نوجوان ترک‌زبان است که به انتخاب معلمشان باید در یک مسابقه‌ی نقاشی شرکت کنند و معلم آن‌ها هم به هر یک از این دو نفر یک بسته‌ی مداد رنگی می‌دهد و تاکید می‌کند که به خوبی از مداد رنگی‌هایشان مراقبت کنند. اما جعبه‌ی مداد رنگی یکی از نوجوانان در رودخانه می‌افتد و حضوری وی در مسابقات نقاشی در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد. ادامه‌ی فیلم داستان تلاش شیرین این نوجوان برای تهیه‌ی یک جعبه‌ی مداد رنگی دیگر و در عین حال کمک‌های دوستش به او است.



این اثر ساخته‌ی «یونس شهباز» هنرمند مرندی است که امسال با دو اثر «اولی‌ها» و «مدادهای رنگی» در جشنواره عمار شرکت کرده است که هر دو اثر این کارگردان با استقبال مخاطبان عمار روبه‌رو شد.

  • افسر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت