جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


محصولات جشنواره عمار در میمه اصفهان

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ

استقبال مردم از آثار برتر جشنواره پنجم



به گزارش اکران گننده شهر میمه ، اکران جمعه شب مورخ 93/11/03 در شهر میمه با استقبال چشمگیر مخاطبین روبرو گردید ، این موضوع نشان می دهد که اکران های مردمی به مرور در شهر میمه جای خود را پیدا کرده است . با توجه به این که هر شب حدود یک ساعت به اکران اختصاص دارد ، برنامه جمعه شب به نمایش مستند"گام نهایی" اختصاص یافت که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.


پیرامون مستند گام نهایی :

پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ۹۲، آغازگز فضای جدیدی در مسیر پرونده هسته ای ایران بود. اتفاقی که در نودونهمین روز دولت یازدهم منجر به توافقنامه ژنو شد؛ توافقنامه ای که از همان ابتدا با موافقت ها و مخالفت های متفاوتی مواجه شد و این سوال را به وجود آورد که «گام نهایی» این توافقنامه به دنبال چه چیزی خواهد بود؟!



دریافت تیزر


مستند «گام نهایی» روایتی است از سیر پرونده هسته ای ایران در دهه گذشته و به ویژه بررسی توافقنامه ژنو و گام نهایی این توافقنامه. در این مستند با چهره ها و اساتید دانشگاه از جریانات سیاسی مختلف گفتگوهایی جذاب صورت گرفته شده است.

«گام نهایی»، محصولی از «مرکز هنری رسانه ای تجلی» و به کارگردانی سیدمحمدعلی صدری نیا و سیدمحمدحسین میری و تهیه کنندگی امین حسنی است.


خرید مستند


  • افسر سوم

نظرات  (۱)

وبلاگ زیبایی درست کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت