جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


قای علی کریمی جانباز سمنانی با روحیه رزمندگان جبهه اقدام به اکران فیلم های جشنواره عمار و چاپ و پخش نشریه آینه می نماید.



آقای علی کریمی  رزمنده سمنانی جبهه های نبرد حق بر باطل در گفتگو با عمار فیلم گفت: ناراحتی جانبازان و ایثارگران از فراموش شدن فضیلت های جبهه است. رزمندگانی که در جبهه دلاوری هایی نشان دادند که جهان را متحیر کردند. انان در مقابل تانک ها با قامت و جان خویش مقابله می نمودند.

ایشان افزود جانبازان وایثارگرانی را می شناسم که نه تنها حقوقی نمی گیرند بلکه هزینه دارو و درمانشان را هم از جیب خودشان می پردازند، خانواده هایی که با چند شهید هیچ مبلغی از بنیاد شهید نمی گیرند و افتخارشان این است که از اوامر امام و  رهبری اطاعت کرده اند. من یک روز از حضور خود در جبهه و در کنار این افراد بودن را با یک دنیا عوض نمی کنم.

ایشان با تقدیر از فیلم های ضد آمریکایی بسته شهید مهدوی اضافه کردند: این فیلم ها هر چند کوتاه اما ذهن مخاطب را تلنگر میزنند. ایشان گفت ما هیچ اعتمادی به دولت آمریکا نداریم. ما قطعه قطعه شدن جوانان این مرز و بوم را در جبهه ها دیده ایم. ما میگ های شوروی، سلاح های آمریکایی و فرانسوی را دیده ایم و طعم گازهای شیمیایی آلمانی را چشیده ایم. آقای دکترظریف باید ادامه دهنده راه انقلاب وشهدا باشد راهی که رهبری تعیین می کنند همان طور که در زمان جنگ دیپلمات ها گوش به فرمان امام بودند.

ایشان اظهار داشت که در حین اکران فیلم نگرش دانش آموزان نسبت به برادران مسلمان و شیعه افغانی تغییر کرد. ایشان نگاه قبلی دانش آموزان را از برادران افغانی همطرازی آنان با طالبان دانست و افزود هیچ یک از دانش آموزان نمی دانست که برادران افغانی در جبهه شهید داده اند.

برادر علی کریمی از جانبازان وایثارگرانی که مدت ها دردفاع مقدس حضورداشته است و از اکران کنندگان فعال جشنواره عمار می باشد. نامبرده تا کنون بیش از 500 نسخه از نشریه آینه شماره های اول و دوم در دبیرستان های شهید اشرفی اصفهانی بیارجمند و دبیرستان های شاهد و فرزانگان سمنان توزیع کرده اند.

ایشان ضمن اکران مردمی بسته شهید مهدوی و توزیع نسخه چاپی نشریه آینه (ویژه اکران های مردمی عمار)  برنامه اکران فیلم های جشنواره در شهرها و روستاهای زیر از استان سمنان را دارند:

بیارجمند، میامی، بسطام، قلعه نوخرقان، شاهرود، طرزه، بق، چهارده کلاته، دامغان، رکن آباد، شهمیرزاد، مهدی شهر

گفتنی است ایشان به طور خود جوش و مردمی از زحمات برادر بسیجی آتش نشان نمونه آقای جعفر حلاجی در هفته بسیج قدردانی کرده اند.

برادرکریمی درعملیات بیت المقدس6 درارتفاعات گوجار سلیمانیه عراق مورداصابت گلوله وگازهای شیمیایی قرارگرفته است.

دبیرخانه جشنواره مردمی عمار از زحمات این رزمنده و جانباز عزیز قدردانی می کند.

  • افسر یکم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت