جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


فقط رسانه کم است

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶ ب.ظ

تقدیر از عوامل اکران سومین جشنواره ی مردمی فیلم عمار درشاهین شهر



به گزارش خبرنگار ستاد اکران شاهین شهر ، دوشنبه شب  ، مراسمی با عنوان " فقط رسانه کم است " با حضور جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی در سالن اندیشه دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد .

دبیر ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر طی سخنانی به تشریح فعالیت ها و اهداف بلند مدت جشنواره ی عمار و ستاد اکران این جشنواره در شاهین شهر پرداخت .



نقی لو گفت : ستاد اکران عمار در شاهین شهر با اکران در حدود 30 نقطه از شاهین شهر به عنوان یک الگو در کل کشور مطرح شده است.

وی افزود : از برکات اکران گسترده در سطح شاهین شهر این بود که به حول قوه ی الهی گروه مستند شهید نادر مهدوی در دانشگاه صنعتی مالک اشتر آغاز به کار کرده است .



نقی لو در پایان سخنانش از تمامی افرادی که در اکران جشنواره ی سوم همکاری کرده بودند قدردانی کرد و به طور رسمی آغاز فعالیت های ستاد اکران را در حوزه ی جشنواره ی چهارم اعلام کرد .

در ادامه ی برنامه آقای قائمیان ، مسئول کانون مستند شهید نادر مهدوی ( مستنادر ) ، طی سخنانی اهمیت رسانه و کار رسانه ای را برای حضار شرح داد .



وی در بخش بعدی سخنانش با تشریح علت تشکیل و آینده ی مستنادر گفت : هدف ما اکران مستند های فاخر و در مرحله بعد تولید مستند است و ما کار جذب و تربیت نیروی متخصص در زمینه کار رسانه ای را پیش رو داریم .

در بخش دیگری از مراسم از عوامل اجرایی ستاد اکران سومین جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر تقدیر به عمل آمد .



در پایان این مراسم یکی از زیباترین نماهنگ های جشنواره ی چهارم با نام "رستاخیز" کاری از گروه مستند "حقیقت" که موضوع آن "پیاده روی اربعین" می باشد پخش شد .



درطول این مراسم 3 نماهنگ دیگر هم پخش شد که در ادامه لینک دانلود آن ها قرار دارد :

او با ما

دانلود

دشمن را از دور باید دید

دانلود

فقط رسانه کم است 

دانلود

نکته ی بسیار مهمی که در این مراسم به چشم می آمد این بود که تمامی عوامل این محفل از بچه های ستاد اکران شاهین شهر بودن اعم از قاری ، مجری ، سخنران و ... . و این نکته ی بسیار مهمی است برای ستاد های دیگر که برگزاری یک جلسه ی کاملا بومی اصلا کار سختی نیست و به یاری خداوند تمامی ستاد ها در عمار 4 میتوانند با همت مضاعف و توکل بر خداوند منان این فعایت را انجام دهند .

 

  • افسر سوم

نظرات  (۱)

سلام ، خدا قوت. نماهنگ هایی که پخش شد فوق العاده بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت