جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


حضور سفیرفیلم با 9 اثر مستند در جشنواره عمار

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۸ ق.ظ

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسین زهدی مسئول واحد نمایش سفیرفیلم از ارسال سه اثر جدید این موسسه به سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داد.

زهدی بیان داشته «مستندهای «جای خالی»٬ «نبرد خاموش» و «مصاف 1» را به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارسال کرده ایم

وی همچنین گفته است امسال سفیرفیلم با 9 اثر در چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت خواهد کرد. بنابر این گزارش سفیرفیلم در حوزه آثار بلند، با مستندهای «جای خالی»، «نبرد خاموش»، «کدام انحراف؟»، «مصاف 1» و «شکار طبس» و در حوزه آثار کوتاه، با کلیپ‌های «ارز و عرض»، «بچه‌ها خسته نباشید»، «او با ما» و «ستاره‌های فردا» در جشنواره امسال شرکت می کند.

مسئول واحد نمایش این موسسه در ادامه گفته: در بخش اقلام تبلیغی، تیزر مستندهای «دوپینگی ها»، «انقلاب در خیابان روزولت»، «کدام انحراف؟»، «مهارنشده»، «مصاف 1»، «میراث آلبرتا 1»، «نبرد خاموش»، «بهارستان»، «یزدان تفنگ ندارد» و «شکار طبس» را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده ایم.

وی همچنین از شرکت پوستر آثار «دوپینگی‌ها»، «انقلاب در خیابان روزولت»، «کدام انحراف؟»، «مهارنشده»، «مصاف 1»، «میراث آلبرتا 1»، «نبرد خاموش»، «راه ناتمام» و «یزدان تفنگ ندارد» در بخش پوسترهای جشنواره عمار امسال نیز خبر داده است.

زهدی با بیان آنکه سفیر برای نخستین‌بار است که با این تعداد مستند در هر دو جشنواره شرکت می‌کند، عنوان کرد: امسال برای سومین سال متوالی است که سفیر در جشنواره فیلم فجر شرکت می‌کند.

وی نهایتاً درباره حضور یا عدم حضور «مستند فاکتور صوری» در جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال٬ گفت: به دلیل آنکه مدت زمان این مستند، زیر 60 دقیقه است، این مستند در جشنواره فجر قابلیت شرکت ندارد اما در جشنواره‌های سال آتی نظیر عمار شرکت خواهد کرد

  • افسر یکم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت