جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


به گزارش آناج، روح الله رشیدی مسئول اکران‌های مردمی جشنواره عمار در تبریز در گفتگو با خبرنگار آناج گفت: پس از تقدیر رهبری از دست اندرکاران جشنواره مردمی عمار و تاکید بر استمرار این نوع فعالیت‌ها دوره چهارم با انگیزه‌ی بیشتری آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه در دوره گذشته در بیش از 80 نقطه استان فیلم‌های جشنواره اکران شده بود؛ متذکر شد: استان ما ظرفیتی بیش از اینها دارد و ما امیدواریم امسال همکاری مسئولین در راستای اکران فیلم‌های مردمی عمار بیش از پیش باشد.

مسئول اکران‌های مردمی جشنواره اذعان داشت: در دوره چهارم تنوع و کیفیت آثار ارسالی به مراتب ارتقا یافته است و فیلم‌هایی با رویکرد عماری و ارزشی با کیفیت مطلوبی در دبیرخانه جشنواره گردآوری شده است.
رشیدی خاطر نشان کرد: هر جا امکان نمایش به وجود آید، این فیلم‌ها به نمایش عمومی گذاشته می‌شود. وی افزود: ما در تلاش هستیم در مساجد، کانون‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس و حتی منازل خانواده‌های شهدا که امکان پخش فیلم به صورت دی.وی.دی و یا پروژکتور وجود داشته باشد آن را برای اکران عمومی در معرض دید قرار دهیم.
مسئول اکران‌های مردمی جشنواره متذکر شد: تاکنون پایه ثابت و مخاطبین ما یکسری از پایگاه های بسیج و مساجد بودند که البته ارتباط گیری ما با آنها به شکل سازمانی نبوده است.

  • افسر یکم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت