جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


فرشتگان قصاب برای عمار 4 آماده می شود


نادر طالب زاده : از آقای دکتر حسن عباسی تشکر میکنم ، برای زحمتی که ایشان برای دیالوگها و فضای استراتژیک فیلم کشیدند .

دانشگاه علامه طباطبایی امروز میزبان فیلم سینمایی فرشتگان قصاب بود .



در این مراسم که نادر طالب زاده مهمان ویژه ی آن بود از سهیل سلیمی کارگردان فیلم سینمایی فرشتگان قصاب تقدیر به عمل آمد .

 

سهیل سلیمی ضمن تبریک روز دانشجو ، در جلسه پرسش و پاسخ به سوالات دانشجویان پاسخ داد . همچنین نادر طالب زاده در این مراسم پیرامون فیلم سینمایی فرشتگان قصاب مطالبی را عنوان کرد که بخشهایی از آن در زیر می آید :

طالب زاده : اهمیت ، برخی مطالب را مردم می شنوند اما وقتی فیلمسازی زحمت می کشد و مشاوری کمک میکنند و فیلمنامه پخته میشود آن شنیده ها باور پذیر می شوند از این رو پرداختن به این موضوعات اهمیت دارد . از آقای دکتر حسن عباسی تشکر میکنم ، برای زحمتی که ایشان کشیدن برای دیالوگها وفضای استراتژیک فیلم کشیدند . فضای امروز بسیار مناسب است برای ورود به عرصه ساخت فیلم هایی از این دست برای مخاطبان جهانی .



این زحمتی که آقای سهیل سلیمی کشیده اند و فضای اشغال افغانستان و وضع مردم افغانستان را کاملا واقعی به تصویر کشیده اند بسیار جای تقدیر دارد . پس زمینه ی کارهای مستند ایشان باعث شده که فیلمبرداری هم بسیار به طبیعی نشان دادن ماجرا کمک کند و سبک و سیاق حرفه ای  داشته باشد . معمولا فیلمهای ایرانی که فیلمسازان جوان می سازند در نقاشی تصویر کم می آورند و فیلم در این حوزه به یک اثر معمولی تبدیل می شود ، اما فرشتگان قصاب اینگونه نیست . حتی هام ویها (خودروهای نظامی ، هامر) را خودشان برای این فیلم ساخته اند .

ریتم فیلم بسیار خوب است ، اما مشخص است که بار کمبود بودجه روی بکارگیری بازیگران آمریکایی الاصل تاثیر منفی گذاشته . ای کاش با افزایش 1یا 2 میلیاردی بودجه میتوانستند از بازیگران آمریکایی الاصل برای ایفای نقش کاراکترهای اصلی استفاده نمایند . اما به رقم این کمبود ، فیلم بسیار موفق بوده و با بیننده ارتباط خوبی دارد . اما در آینده باید واقعا از بازیگران آمریکایی برای اینگونه نقش ها استفاده کنند تا کار کاملا در بیاید . در این مورد نباید کوتاه بیاییم . فیلم با توجه به فیلم برداری سیال بسیار خوب از کار در آمده است . حسن فیلم طبیعی و واقعی بودن آن است .



در مورد سلاحهای شیمیایی که آمریکا به عراق داده بود و مقام معظم رهبری اخیرا به آن اشاره کرد جای فیلم مستند و داستانی خالی است .

در حالی که آمریکایی ها مدام با فیلمهایی مثل آرگو ، سی دقیقه بعد از نیمه شب ، سقوط کاخ سفید و ... حرکت فرهنگی علیه ما دارند ، ما نباید بی  تفاوت باشیم . باید برای مخاطب جهانی و آمریکایی فیلم بسازیم .


لینک دانلود فیلم

لینک سایت شخصی سهیل سلیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت