جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


برگزیده بخش انیمیشن جشنواره سوم عمار گفت : این جشنواره فضای مناسبی برای کسب تجربه‌های جدید و ایده‌های تازه است .



به نقل از عمار فیلم و به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد لطفعلی برگزیده بخش انیمیشن جشنواره سوم عمار  اظهار داشت: جشنواره عمار فرصتی برای نمایش تجربه‌ها و انتقال آن به دیگران است تا بتوان در جشنواره‌های آینده موفقیت‌های گسترده‌ای را کسب کرد.

این کارگردان ادامه داد: در جشنواره سوم عمار کار انیمیشن با موضوع دفاع مقدس و راجع به یکی از شهدا به نام مهدی خندان ساخته شد.

لطفعلی اذعان داشت: ساخت و تولید فیلم و انیمیشن سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز و نسل‌های آینده می‌شود، موضوع انیمیشن در جشنواره سوم عمار نیز درباره ارتباط یک رزمنده، احساسات و رابطه‌ای که او با خطرات محیط پیرامون خود برقرار می‌کند، بود.

وی با بیان اینکه کارهای ایدئولوژیکی جنبه شعاری و احساسی دارد، خاطرنشان کرد: رویکرد و محتوای انیمیشن با موضوع دفاع مقدس سبب شد تا فضا نسبت به دوره‌های گذشته متفاوت شود.

لطفعلی اضافه کرد: در جشنواره سوم عمار تصور نمی‌کردم که کاری با موضوعیت دفاع مقدس و شهید دیده شود اما خوشبختانه از استقبال چشمگیری برخوردار شد.

این کارگردان در ادامه اذعان داشت: در جشنواره سوم عمار، مشخص شد که مسئولان و مخاطبان به موضوع جنگ و دفاع مقدس با نگاهی جدید می‌نگرند.

وی اظهار کرد: جشنواره عمار فضای مناسبی برای کسب تجربه‌های جدید و ایده‌های تازه است و فرصت به دست آوردن تجربه‌های نو را می‌دهد که این خود یک امتیاز بزرگ و مهم محسوب می‌شود.

برگزیده بخش انیمیشن جشنواره سوم عمار خاطرنشان کرد: یکی از امتیازات جشنواره عمار جنبه بحث برانگیز آن است چرا که کار‌ها در این جشنواره جنجالی می‌شود و نقدهایی انجام می‌گیرد. جشنواره با این اقدام از حالت منفعل خارج می‌شود.

لطفعلی در پایان افزود: ارسال فیلم‌های جشنواره عمار به کشورهای دیگر به ویژه لبنان و کشورهای اسلامی سبب آشنایی ملت‌های دیگر با آداب، سنت‌ها و آیین‌های مردم ما می‌شود و فیلم‌هایی با رویکرد دفاع مقدس نیز موجب اثبات حقانیت ملت ایران به جهانیان خواهد شد.


  • افسر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت