جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


     سید ناصر حسینی دبیر اکران های مردمی چهارمین دوره جشنواره فیلم عمار شد



به گزارش عمار فیلم دراین نشست که با حضور دبیر اجرایی جشنواره،دبیر اجرایی اکران های مردمی و همچنین حضور اهالی رسانه و نمازگزاران  بعد از فریضه­ ظهر و عصر برگزارگردید، سید ناصر حسینی پور نویسنده کتاب "پایی که جا ماند" به عنوان دبیر اکران های مردمی معرفی شد.

در ابتدای این نشست محمد هادی حاج کرمی دبیر اجرایی اکران‌های عمومی جشنواره عمار گفت: جشنواره فیلم عمار از سال 89 بنا به ضرورتی که دوستان بعد از فتنه 88 احساس کردند برگزار شد و در سال اول عمده فیلم‌هایی که در جشنواره حضور داشت پیرامون فتنه سال 88 ساخته شده بود که البته جایی برای اکران نداشت.درسالهای  90 و 91 دوره دوم و سوم جشنواره فیلم‌هایی علاوه بر فتنه سایر حوزه‌های فیلم انقلاب اسلامی را پوشش می‌داد.بعد همان سال بنا بود که فیلم‌ها را متفاوت از سایر جشنواره‌ها با پشتوانه مردم و در اماکنی مثل مساجد، مدارس،‌دانشگاه‌ها و حوزه اکران شود. 



حاج کرمی در ادامه افزود: پشتوانه این جشنواره مردم هستند و فیلم نیز توسط مردم اکران می‌شود و عمده تفاوت این جشنواره با جشنواره‌های دیگر در اکران‌های مردمی آن است.

سید ناصر حسینی پور در ابتدای صحبت هایش به لزوم ولایت پذیری و پذیرش سروری و سالاری اهل بیت اشاره کرد و گفت: تربیت حماسی، تربیت دینی و تربیت ولایی و انقلابی لازمه اش این است که فیلم هایی از جنس مردم در اختیارشان قرار گیرد. نه فیلم هایی که خانه هایی را نشان دهد که درشمال تهران قرار دارند؛ فیلم هایی که با هزینه این نظام تولید می شود و بی تقوایی و زشتی و پلشتی را در جامعه توسعه می دهد.

وی جشنواره عمار را ویترینی برای عرضه فیلم هایی که درد دین دارند معرفی نمود و ادامه داد: جشنواره عمار بهانه ای شد تا یک عده جوان های پویا، انقلابی، ولایی و دلسوز در دورترین و محروم ترین نقاط این مملکت قابلیت های خودشان را باور کنند و دوربین به دست گرفته و شروع به ساختن فیلم نمایند. من اطمینان دارم اگر امروز قرار بود قرآنی نازل شود و خداوند در این عصر قسمی یاد کند به دوربین شهید سید مرتضی آوینی قسم می خورد. دوربینی که بعد از جنگ نیز ماموریت خود را انجام داد تا در باغ شهادت بسته نشود".

حسینی پوردر پایان صحبت هایش گفت: جشنواره عمار بهانه ای است برای اینکه آنهایی که درد دین دارند، آنهایی که برای تربیت حماسی و دینی مردم مسئولیتی دارند دور هم جمع شوند تا در تمامی مقوله های فرهنگی و هنری از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده نمایند. جشنواره مردمی عمار از هیچ کمک مالی در سطح ادارات و وزارت خانه های فرهنگی و غیرفرهنگی استفاده نمی نماید.همه چیز از جنس مردم است و همه افراد باید با الگو قراردادن دوران دفاع مقدس از ظرفیت های موجود خودشان استفاده نمایند. جنگ، دفاع ما از جنس مردم بود و به همین دلیل پیروز شدیم. در اکران های مردمی نیز هر فرد باید گوشه ای از کار را در دست  بگیرد.



سید ناصرحسینی پور دبیر اکران های عمومی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیریت های اکران مردمی در اختیار افرادی است که چهره‌های مردمی دارند.به عنوان مثال در خراسان آقای دلبریان از راویان دفاع مقدس به عنوان مدیر اکران های مردمی است و در تبریز نورالدین عافی از جانبازان دفاع مقدس به عنوان مدیر اکران های عمومی در تبریز حضور دارند.

 



  • افسر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت