جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


میرزایی در گفتگو با تسنیم :

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴ ب.ظ

حیات جشنواره «عمار» وابسته به مردم است



به گزارش عمار فیلم مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، کارگردان مستند «سردار» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، گفت :  مردمی بودن این جشنواره مستندسازان را ترغیب می‌کند که به عنوان عضوی از جامعه در این جشنواره حضور پیدا کنند . عمار جشنواره‌ای ساده و صمیمی است .

وی افزود : من در این جشنواره مطمئن هستم که هم در چابهار و هم در پیشین، در لب مرز ایران ، فیلم من دیده می‌شود . وقتی صدا و سیما جایگاهی برای مستندهای ما قائل نیست و در هیچ سینمایی فیلمهای مستند اکران نمی‌شوند، اکران فیلمهایم در کل ایران حس خوبی به من می‌دهد .

کارگردان مستند «درختان حماسی» اضافه کرد : فیلمسازان مستند و کوتاه دوست دارند که آثارشان در بین مردم دیده شوند و این موردی است که در جشنواره عمار وجود دارد .

عباس میرزایی در خصوص نحوه شکل گیری جشنواره عمار ، گفت: این جشنواره تقریبا با هیچی و از تعداد کمی مسجد و پایگاه بسیج و به وسیله افرادی دغدغه‌مند آغاز شد . تمام حیات این جشنواره به مردم برمی‌گردد . این جشنواره در حال رشد است و اگر هم نقاط ضعفی داشته باشد در طول حیاتش توسط مردم و مسئولان جشنواره اصلاح می‌شود .

عباس میرزایی با چهار فیلم در چهارمین جشنواره فیلم عمار حضور دارد . «سردار» مستندی درباره شهید نورعلی شوشتری و فیلم «نامه‌ای به مادرم» درباره شهید ناهید فاتحی کرجو است . «ساخته شده در ایران» فیلمی 2 دقیقه‌ای و تجربی درباره جهاد اقتصادی است . فیلم «درختان حماسی» نیز داستان ده دقیقه پایانی زندگی شهید نواب صفوی است . «سردار» توانست جایزه جشنواره فیلم مقاومت را ازان خود کند. «نامه‌ای به مادرم» و «درختان حماسی» برای اولین‌بار در چهارمین جشنواره فیلم عمار اکران شد .

 

  • افسر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت