جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


 امام جمعه فسا: جشنواره عمار نمود واقعی هنر متعهد است


امام جمعه فسا گفت: جشنواره عمار نمود واقعی هنر متعهد بوده و باید با حمایت از آن، هنر متعهد را در جامعه گسترش و به مردم شناساند.

 

حجت الاسلام علی طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار کرد: ما معتقد به حسن و قبح عقلی هستیم و هر عقل سلیمی قائل به ارزش و ضد ارزش در همه امور است.

وی با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره بی‌معنا بودن بحث ارزش و ضد ارزش در هنر گفت: انسان دارای دو بعد جسمانی و روحانی است و فضایل اخلاقی انسان را رشد می‌دهد و به تعالی می‌رساند پس هنر نیز باید رشد دهنده فضایل اخلاقی در انسان باشد.

امام جمعه فسا با بیان این‌که هنر متعالی سبب تعالی و قرب انسان به خدا می‌شود، افزود: هنر متعالی هنری است که گسترش دهنده اخلاق و دین در جامعه باشد نه این‌که سبب ترویج فساد و اباحه‌گری شود.

وی با اشاره به این‌که نقش دولت باید سیاست‌گذاری و نظارت بر هنر باشد، خاطر نشان کرد: امور مربوط به هنر باید توسط هنرمندان اداره و انجام شود، اما این به معنای آزادی بیش از اندازه و خارج از چارچوب‌های اسلام نیست.

طهماسبی عنوان کرد: نهادهای فرهنگی و صاحب‌نظران باید به تبیین نظر اسلام و قرآن درباره هنر بپردازند.

امام جمعه فسا با توصیه به افراد متعهد برای ورود هر چه بیش‌تر به عرصه هنر افزود:  جشنواره عمار نمود واقعی هنر متعهد است که باید با حمایت از آن، هنر متعهد را در جامعه گسترش داد و به مردم شناساند.

 

  • افسر یکم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت