جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


شاکری در گفت و گو با دفاع مقدس :

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۱۱ ب.ظ

جشنواره عمار اسوه وحدت است


                                      


مجتبی شاکری مشاور سابق فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت : تجربه زندگی مسلمانان با ادیان دیگر سابقه طولانی دارد که از زمان پیامبر گرامی اسلام وجود داشته و قطعا پایانی نخواهد داشت.

این جانباز دوران دفاع مقدس ، اذعان داشت : در کشور ما نیز ادیان دیگر با مسالمت در بین مسلمانان زندگی می کنند ، برای مثال در استان گلستان 500 شهید اهل سنت وجود دارد ، بی شمارند شهدایی که  بدون هیچ اجباری برای دفاع از انقلاب اسلامی از ادیان دیگر در دفاع مقدس شرکت داشته اند و این یعنی وحدت بین مسلمانان و ادیان و مذاهب دیگر.

وی افزود : دشمن به خوبی فهمیده با روابطی که بین مسلمانان و دیگر مذاهب وجود دارد کار به جایی نخواهد برد برای از بین بردن این روابط دست به هرکاری می زند و اهدف سیاسی خود را در نابودی این وحدت جستجو می کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تصریح کرد : با تمام هزینه هایی که دشمن برای به هم زدن این وحدت سرمایه گذاری میکند اما فرهیختگان بزرگ اهل سنت این پشت صحنه ها را به خوبی درک کرده اند و به همان اندازه که ما مسلمانان از منافقین متنفریم اهل سنت نیز از تکفیری ها تنفر دارند.

این جانباز دوران دفاع مقدس ، ادامه داد : ما باید از ابزار هنر نیز در انسجام وحدت استفاده کنیم ، برای من خیلی جالب بود جشنواره عمار که در سال 89 با 20 فیلم کار خود را آغاز کرد در این دوره آثار خود را به 1000 فیلم رسانده و با 70 کشور در تماس بوده که موضوعات خود را از ادیان و مذاهب مختلف انتخاب کرده و این یعنی همان وحدتی که دشمنان از آن می ترسند.

وی  در پایان گفت : عزاداری که اهل سنت برای امام حسین(ع) برگزار می‌کنند بی‌نظیر است ، در مباحث و حوزه‌های مختلف نیز روابط بسیار خوب و حسنه‌ای در بین ادیان مختلف و مسلمانان برقرار است.

  • افسر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت