جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


وجود جشنواره‌هایی مانند عمار می‌تواند برای مقابله با جریان هالیوودی مفید باشد



برنده جایزه ویژه بخش بین‌الملل جشنواره عمار با اشاره به اینکه این جشنواره به دنبال حقیقت است، گفت: در حال حاضر حقیقت از رسانه‌های غربی کاملاً ناپدید شده، پس وجود جشنواره‌های این چنینی می‌تواند برای مقابله با جریان هالیوودی مفید باشد.

ماریه کومیه، مستندساز فرانسوی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، گفت:  در فیلمی که در سال 1994 درباره انفجار یک مرکز صهیونیستی در کشور آرژانتین ساخته شده، اسرائیل هنوز به دنبال آن است که این اتفاق را به گردن ایران بیندازد، در صورتی که من تحقیقات فراوانی در این زمینه داشتم و با متفکران آرژانتین هم در این باره مصاحبه کردم که نشان می دهد این انفجار کار اسرائیل است؛ اگرچه حتی رئیس جمهور آرژانتین هم این مسئله را می داند، اما به دلایلی نمی تواند آن را اعلام کند.


برنده جایزه ویژه بخش بین‌‌الملل عمار ادامه داد: خیلی خوشحالم که در جشنواره عمار حضور دارم؛ عمار در واقع جشنواره فیلم هایی است که به دنبال حقیقت هستند و به نظرم جشنواره های این چنینی لازم است.


وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر حقیقت از رسانه های غربی کاملاً ناپدید شده است، افزود: در واقع وجود جشنواره های این چنینی می تواند برای مقابله با جریان هالیوودی مفید باشد.


کومیه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا کشورهای دیگر جشنواره ای با مضمون عمار دارند یا خیر؟ اظهار داشت:  ما در اروپا به صنعت سینما و تلویزیون دسترسی نداریم و تنها وسیله ای که برای مبارزه برایمان باقی مانده اینترنت و شبکه های اجتماعی است.


لازم به ذکر است، ماریه کومیه از اشخاصی است که در مستند «بین سندان و چکش» محمد محمدی‌نجات حضور داشته و برای ساخت ادامه این مستند به ایران آمده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت