جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


تا زمانی که الگوی بعضی مسئولین فرهنگی، هالیوود است صاحب سینمای اسلامی نخواهیم شد


گروه سینما و تلویزیون صابرنیوز: فرج الله سلحشور که در جشنواره عمار از او تقدیر شد در ارتباط با اینکه جشنواره فجر هم مانند جشنواره عمار ارزشی باشد به خبرنگار صابرنیوز گفت: اگر مسئولین جشنواره فجر باور کنند که اینجا کشور اسلامی است و اگر بین هنر متعهد، انقلابی و مذهبی، و هنر مبتذل و مخالف ارزش های انقلاب اسلام، تمایز قائل شوند جشنواره فجر هم مانند جشنواره عمار یک جشنواره مذهبی و مردمی خواهد شد که دل شبکه های بیگانه مانند بی بی سی فارسی و سی ان ان را به درد می آورد.

وی ادامه داد:تنها راهی که جشنواره فجر می تواند قدمی مثبت برای انقلاب اسلامی بر دارد این است که مسئولین قبول کنند که اینجا ایران اسلامی است و معیارهای اسلامی را بپذیرند و همچنین به هنرمندانی که حرکت های اسلامی می کنند و در خدمت انقلاب هستند، کمک کنند و امکانات و سرمایه های مملکت را در اختیار آنها قرار دهند و هنرمندانی که وابسته به غرب هستند و تفکراتشان همانند تفکر بیگانه است و درصدد ترویج ابتذال و خیانت به مملکت هستند را از سطح هنر اسلامی و هنرمند مسلمان جدا کنند. آن زمان است که جشنواره فجر هم مانند جشنواره عمار خواهد شد. 

وی در ارتباط با اسلامی شدن سینما نیز افزود: باید بپذیریم بنیانگذار سینما در دنیا ، صهیونیست ها هستند و مبانی و اصول حاکم برسینما را آنها تعریف کرده اند این را همه دنیا پذیرفته اند جز مسئولین سینمای کشور ، که الگو و خط مشی خود را از سینمای غربی تقلید می کنند.

وی در پایان الگوی بعضی از مسئولین فرهنگی کشور را مشکل سینمای حال حاضر دانست و اظهار داشت:اگر این موضوع را بپذیریم که سینما کانال ورود فرهنگ بیگانه به این مملکت است و باید برای سینمای مملکتمان مبانی و اصول اسلامی تعریف کنیم، سینمای ما اصلاح خواهد شد.تا زمانی که همچنان کعبه و بت خانه و معبد بعضی مسئولین فرهنگی ما، هالیوود و آمریکاست صاحب سینمای اسلامی نخواهیم شد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت