جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


دبیر جشنوار عمار در گفتگو با «تهران پرس» :

جشنواره عمار نشان داد که میتوان در ایران فیلم هایی با نگاه پیشرفت ایران و امید تولید کرد که در کل کشور و حتی در جهان مخاطب داشته باشد.

حامد بامروت نژاد دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم عمار درگفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری « تهران پرس» در خصوص اهداف برگزاری جشنواره فجر عنوان کرد :جشنواره عمار با هدف شکل گری بستری ایجاد شد برای دیده شدن آثار و هنرمندانی که کمتر مجال دیده شدن برای آنها فراهم می شد. عمار سعی کرد در کنار دیگر تریبون ها و جشنواره ها این فضا را ایجاد کند تا اینگونه آثار دیده شوند. کیفیت آثار در چهارمین جشنواره عمار خیلی به هم شبیه و نزدیک بود و این موضوع کار را برای هیات داوران سخت می کرد.  جشنواره عمار همیشه تلاش داشته است که یک جشنواره مخاطب محور باشد و یکی از اهداف مهم عمار این بود که فضای سینمای ایران را از حالت ویترینی و جشنواره ای خارج کند و بدنه مردم را وارد سینما کند.

وی همچنین در خصوص واکنش رسانه های غربی به جشنواره عمار اظهار داشت : در زمان برگزاری جشنواره عمار چند رسانه صهیونیستی به برگزاری این جشنواره واکنش نشان دادند و گزارش هایی از شکل گیری جشنواره داشتند و انشالله با توجه به حضور عمار در بین الملل ارتباطات بین المللی بیشتر شود. برخی آثار جشنواره عمارهم زمان با اکرا ن کمدین معروف فرانسوی " دیو دونه " در فرانسه اکران شد . عمار کم کم راه ورود خود را به محافل خارج از ایران نیز باز می کنیم و همانطور که در ایران از محافل غیر رسمی شروع کردیم در خارج نیز از بدنه های غیر مرسوم سینمایی وارد فضای سینمایی شده ایم و انشالله به مرور زمان وضع اکران ما در خارج از کشور بهتر خواهد شد.

با مروت نژاد کشف استعداد ها را یکی از مهمترین اهداف عمار دانست و افزود : ما برنامه هایی برای آشنایی با توانایی های افراد برگزیده جشنواره عمار داریم و آنها را رها نخواهیم کرد زیرا یکی از اهداف جشنواره عمار کشف چنین استعدادهایی در سراسر کشور است . البته ما تا حدودی می توانیم با جلسات نقد و بررسی مختلف دوستان را حمایت کنیم ولی بیشتر عمار می تواند این استعداد ها را کشف کند و نهاد ها و سازمان های دیگر باید کمک کنند و از این پتانسیل هایی که در عمار کشف شده است استفاده کنند زیرا این حجم از استعداد ها و پتانسیل ها را طبیعتا جشنواره عمار نمی تواند پاسخگو باشد و نیاز به حمایت های نهاد ها و سازمان های دیگر دارد .

دبیر اجرایی جشنواره عمار در پایان عنوان کرد : جشنواره عمار هیچگاه در تقابل با دیگر جشنواره ها و جشنواره فجر قرار داده نشده و تا کنون نه چنین ادعایی داشتیم ونه چنین هدفی داریم . جشنواره عمار کارکرد خود را دارد البته جشنواره عمار نقد هایی به سینمای ایران دارد ولی هیچگاه در تقابل با جشنواره فجر نبوده ایم ، جشنواره عمار یکی از کارهایی که می کند توانایی های سینمای ایران را نشان می دهد و در همین اوضاعی که برخی معتقدند در این سینما نمی شود از امید سخن گفت و به سینمای ایران نمی توان امید داشت جشنواره عمار نشان داد که میتوان در ایران فیلم هایی با نگاه پیشرفت ایران و امید تولید کرد که در کل کشور و حتی در جهان مخاطب داشته باشد

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت