جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


فیلم‌های عمار برای کودکان روی پرده می‌رود

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۲۴ ق.ظ

«بسته کودک عمار» برای اکران در ایام دهه فجر

خبرنامه دانشجویان ایران:دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار از ارائه فیلم های امسال جشنواره عمار در یک بسته با عنوان «بسته کودک عمار» برای اکران در ایام دهه فجر سخن گفت.
حامد بامروت‌نژاد در گفتگو با مهر به آماده‌سازی بسته‌های فیلم عمار مناسب سن کودکان اشاره و بیان کرد: این بسته‌ها حاوی 12 شماره دی وی دی است که هر کدام از آنها 5 یا 6 فیلم دارند. این فیلم‌ها در جشنواره عمار اکران شده و حالا در دهه فجر آنهایی که متناسب با سنین دبستان تا دبیرستان است به اکران‌کننده‌های متقاضی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند برای دریافت این بسته و نمایش فیلم های آن در ایام دهه فجر در سایت جشنواره فیلم عمار ثبت‌نام و سپس از دبیرخانه جشنواره این موضوع را پیگیری کنند. این بسته از اوایل هفته آینده بین اکران‌کننده‌ها توزیع می شود.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار بیان کرد: در کنار این اکران‌های کودک و نوجوان، بسیاری از اکران‌کننده‌های فیلم عمار که در جشنواره امسال هم حضور داشتند همچنان به اکران‌های مردمی خود در ایام دهه فجر ادامه می دهند و برای اکران ویژه این ایام برنامه‌ریزی می‌کنند.

بامروت نژاد با بیان اینکه حدود 200 فیلم از فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار امسال وارد سیستم اکران شده است، گفت: این فیلم ها از میان همه فیلم های جشنواره انتخاب و برگزیده شده اند و قرار است به نوبت به صورت بسته‌های کودک و نوجوان و عمومی برای اکران کننده ها ارسال شوند.

وی در پایان از رایزنی برای پخش بعضی از فیلم های جشنواره مردمی فیلم عمار در تلویزیون خبر داد و گفت: طبق برنامه ای که در سال های گذشته برای هماهنگی با صداوسیما برای پخش فیلم‌های این جشنواره داشتیم امسال هم قرار است این آثار را به رسانه ملی معرفی کنیم تا از شبکه های تلویزیونی به نمایش در آیند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت