جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


جشنواره عمار مبلغ انقلاب است

دبیر افتخاری دومین جشنواره مردمی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره مردمی عمار قرار است عماری باشد برای انقلاب اسلامی و کار رها شده رسانه و سینما و رسانه در صدور انقلاب را تمام کند.

 

به گزارش پایگاه خبری دادمردان به نقل از تسنیم،علیرضا کیخا در آئین اختتامیه جشنواره مردمی عمار در زاهدان اظهار کرد: پس از فتنه ۸۸ و بیان رهبر انقلاب که فرمودند «این عمار»، هسته اولیه جشنواره فیلم عمار با هدف بصیرت‌افزایی شکل گرفت.

وی افزود: آنچه عمل عمار را نسبت به سایر یاران پیامبر بارز ساخت عمل به موقع بود و این حس باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متاسفانه رسانه و سینما آن‌گونه که باید در معرفی و صدور انقلاب به مردم و دنیا در طول ۳۰ سال گذشته به درستی عمل نکرده‌اند و عمار این وظیفه را برای رسیدن به مطلوب حقیقی دنبال خواهد کرد.

کیخا بیان کرد: در حال حاضر نیاز به حضور متولیان اصلی در جریان بخش و همه‌گیر کردن عمار هستیم چراکه اگر نیاز به احساس تکلیف نباشد و هنرمندی در صحنه حضور پیدا نکند همه راه‌ها به بیراهه خواهد رفت.

دبیر جشنواره مردمی عمار در سیستان و بلوچستان با اشاره به میزان تاثیرگذاری رسانه‌های داخلی در فتنه ۸۸ گفت: عملکرد ناصحیح رسانه و سینما در تولید آثار از یک جریان، منطقه و یک حرکت این القای غلط را به وجود آورد که عده‌ای در سال ۸۸ تصور کنند که بی‌شمار هستند.

وی اضافه کرد: همین تصور غلط به این علت به وجود آمده بود که در طول ۳۰ سال فقط خودشان را در سینما می‌دیدند.

دبیر جشنواره مردمی عمار در سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید نگاه مردم به سینما را تغییر داد و این مهم در حال حاضر با اتکا به هنرمندی مردم در جشنواره‌های عمار انجام می‌شود.

کیخا خاطرنشان کرد: اگرجنگ را گنج بدانیم یکی از سنگرهایی که می‌تواند این گنج را استخراج کند، رسانه است.

دبیر جشنواره مردمی عمار در سیستان و بلوچستان با اشاره به اسطوره سازی غلط غرب در حوزه سینما اظهار کرد: دنیای غرب چون اسطوره و پهلوان حقیقی ندارد مرد عنکبوتی، بت من و غیره می‌سازد و تا چه میزان در پروار کردن آن می‌کوشد اما ما نمونه‌های بارز شخصیت‌های عالی را در کشور و یا استان خود داریم که متاسفانه به آن‌ها پرداخته نشده است.

وی تصریح کرد: فقط کافی است بخشی از زندگی شهید میرحسینی را مطالعه کنیم تا بدانیم چه موضوعات ناب و بکری را می‌توان برای ساخت فیلم از آن استخراج کرد.

دبیر جشنواره مردمی عمار در سیستان و بلوچستان افزود: در بیش از ۱۵۰ نقطه استان سیستان و بلوچستان در شهرستان‌ها و مناطق مختلف، مساجد، دانشگاه، مدارس و حوزه‌های علمیه اهل سنت و تشیع، فیلم‌های جشنواره مردمی عمار اکران شده‌اند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت