جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


مدیرکل مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان:

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۱۵ ب.ظ

تجمیع هنر مردم و رسانه در جشنواره عمار ستودنی است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: تنها راه صدور انقلاب توجه ویژه به هنر است و این‌که نخستین سنگر عرضه عمار مسجد است می‌توان به راهگشایی و بصیرت‌افزایی این جشنواره اطمینان قاطع پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمود دولت کردستانی در آئین اختتامیه جشنواره استانی فیلم عمار در زاهدان اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی به وسیله انسان‌های پاک سیرت و به رهبری عاشورایی معمار انقلاب اسلامی به ثمر نشست و انجام شد اما باید این انقلاب ادامه پیدا کند.

وی افزود: این انقلاب باید معرفی شود و موضوع صدور انقلاب تنها راهش هنر است، شمعی که هم اکنون ره پویندگان عمار صفت در جشنواره عمار گرد آن جمع شده‌اند.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با اشاره به آیه شریفه سوره فرقان در خصوص عدم اطاعت از کافران و جهاد کبیر با آنان تصریح کرد: در جهاد اصغر، همه بدان واقفند و در هر سنگری نقشی را به عهده دارند، جهاد اکبر هم هم مشخص است اما منظور از جهاد کبیر در این آیه که در تفاسیر بسیاری هم به آن اشاره شده سلاح تبلیغات و کار فرهنگی است.

دولت کردستانی بیان کرد: اگر عمار، عمار شد باید ویژگی‌های عمار شدنش را بر همگان واضح ساخت.

وی اضافه کرد: چرا باید در کشور چهارمین جشنواره عمار در حال برگزاری باشد اما در این استان با ظرفیت‌های متعددش باید شاهد اختتامیه دومین جشنواره فیلم عمار باشیم.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان گفت: علت اصلی فقدان سابقه انقلابی عظیمی که در این استان وجود دارد به علت کم کاری امثال من است که در حوزه فرهنگ در این باره کار اساسی انجام نمی‌شود.

دولت کردستانی تصریح کرد: این استان به استانی مشهور است که شجاعت و دلیری فرزندانش در جبهه‌ها بر همگان مشخص است، آن هم شهیدانی که هر کدامشان به اندازه یک عالم اخلاق انسان بوده‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با اشاره به حرکت عظیم عمار عنوان کرد: این‌که هنر، مردم و رسانه در کنار هم جمع شوند اتفاق خوبی است که باید آن را به فال نیک گرفت.

وی بیان کرد: باید جایگاه فکری و فرهنگی جوانان خود را تثبیت کنیم چرا که کسی نخواهد آمد و چیزی که ما می‌خواهیم و دنبال آن هستیم را برایمان نخواهد ساخت.

دولت کردستانی اظهار کرد: این استان به بصیرت‌افزایی بیشتری نسبت به جاهای دیگر نیاز دارد چرا که بیشتر شهرهای استان ما را به عنوان تنگه احد می‌شناسند.

وی افزود: امیدواریم این حرکت انقلابی مورد توجه همه اصحاب هنر قرار گیرد و هدف اصلی این اقدام بارزتر شود.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هرگاه کاری در دل مردم فهیم و ولایتمدار ما جای گرفت مانند دفاع مقدس و بسیج همگانی مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: باید به سمتی حرکت کرد که عمار را همچنان که در دل مردم است مردمی‌تر کرد.

دولت کردستانی خاطرنشان کرد: مجموعه صدا و سیمای سیستان و بلوچستان آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه با این حرکت ارزشمند اعلام می‌دارد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت