جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


درختان حماسه، در مسجدالمهدی رویید

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ق.ظ

اولین مسجدی که میزبان چهارمین جشنواره ی مردمی فیلم عماردر شاهین شهرشد.

بنا به گزارش خبرنگار ستاد اکران مردمی فیلم عمار در شاهین شهر ، 92/11/16 ، مسجدالمهدی (عج) این شهر میزبان فیلم های جشنواره ی چهارم عمار بود .

لینک گزارش در سایت عمار

با هماهنگی هایی که با حاج آقا نریمانی صورت گرفته بود قرار بر این شد چهار شنبه 92/11/16 بعد از نماز مغرب و عشا فیلم های جشنواره ی چهارم با موضوع دهه ی فجر در مسجد المهدی واقع در خیابان فردوسی  نمایش داده شود.


بین نماز مغرب و عشا امام جماعت مسجدالمهدی ، حاج آقا نریمانی به معرفی این جشنواره ی مردمی برای نماز گزارن این مسجد پرداخت.

وی فرمود : خداوند تبارک و تعالی نعمات بیشماری را به ما انسان ها عطا کرده اند از جمله این نعمت ها زبان ، گوش و چشم و...  که برای درک و فهم استفاده میشود.

چشم ودیدن سهم بسیار زیادی در درک و فهم انسان دارد به طوری که بعضی مواقع انسان آنقدر که از راه دیدن می تواند تاثیر بپذیرد از راه های دیگر تاثیر پذیر نیست .



چه بسا انسان چند ساعت پای منبر بشیند وآنقدر که میشود ، از دیدن یک نمایش یا صحنه ی کوتاه درس بگیرد از شنیدن چند ساعت درس نگیرد.

ایشان در پایان با معرفی جشنواره ی عمار برای نماز گزاران از دانشجویان دانشگاه صنعتی مالک اشتر که مسوولیت ستاد اکران مردمی فیلم های عمار در شاهین شهر را بر عهده دارند تشکر وسپاس گزاری کردند.

نکته ی قابل توجه در این اکران این بود که به خاطر اکران های دیشب قرار شد این مسجد یک دستگاه ویدیو پروژکتور تهیه نمایند.

بعد از نماز عشا و پس از تعقیبات اول از همه نماهنگ جاودانه های فجر (1) برای نماز گزاران پخش شد

پس از آن نوبت به اکران مسند بسیار زیبای درختان حماسه که روایتی از شهادت چهار تن از نیرو های فداییان اسلام ،کاری از خانه ی فیلم داستانی انقلاب اسلامی بود، نمایش داده شد



این مسند بسیار زیبا وتاثیر گذار اشک از چشمان نماز گذاران جاری کرد بطوری که هنگام شهادت این عزیزان نوای صلوات در مسجد طنین انداز شد.

در آخر هم مستند "شکست در خاورمیانه" برای نماز گزاران پخش شد.



در ادامه به تصاویر این اکران توجه کنید






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت