جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


عباس عسگری به «نسیم»، گفت: انیمیشن "گزینه‌های روی میز" پاسخی است به تحریم‌های علیه ایران



عباس عسگری کارگردان انیمیشن "گزینه های روی میز" به خبرنگار «نسیم»، گفت: امسال سال دومی است که در جشنواره عمار شرکت می کنم. سال گذشته انیمیشن "سربازان بین الملل" را داشتم که در بخش انیمیشن برگزیده شد و جایزه گرفت.وی افزود: امسال هم انیمیشن "گزینه های روی میز" را دارم که یک انیمیشن کوتاه ۴دقیقه ای است و به صورت طنز و کاریکاتور تهیه شده است.

·        پاسخی به تحریم علیه ایران در یک انیمیشن

 این کارگردان در این باره توضیح داد: موضوع این انیمیشن درباره تحریم های رییس جمهور امریکا علیه ایران است که با کلید واژه گزینه های روی میز گفته می شود و این انیمیشن پاسخی است به این تحریم ها که به سفارش مرکز هنرهای رقومی بسیج تولید شده است.

وی در خصوص ایده و طراحی این انیمیشن گفت: شرکت فراسوی ابعاد در کرمان حدود ۴ سال است که به صورت رسمی و البته ۱۰ سال است که به صورت کارگاهی انیمیشن تولید می کند و ایده و داستان و طراحی این انیمیشن هم در مجموعه فراسوی ابعاد شکل گرفت و تولید شد.

·        تمایز عمار در در مردمی بودن آن است

عسگری در ادامه به «نسیم»، گفت: در حال حاضر مشغول تولید قسمت اول یک سریال انیمیشن با موضوع سبک زندگی و خانواده برای کودک و نوجوان هستم که باعث شده نتوانم برای جشنواره عمار به تهران بیایم. نکته مهم و وجه تمایز جشنواره عمار مردمی بودن و اکران عمومی آثار جشنواره است.

وی تأکید داشت: جدای از فضای رقابت و داوری، این جشنواره یک بدنه بزرگ اکران مردمی در سراسر کشور حتی در روستاها دارد. مخاطبان در مقابل محصولات می نشینند و در مکان های مختلف فرهنگی مثل سینما و مسجد و کتابخانه آثار را تماشا می کنند.

·        مسئولان جشنواره را جدی بگیرند

کارگردان انیمیشن "گزینه های روی میز" در پایان عنوان کرد: اگر همین تمایز را مسئولان با جدیت  بیشتری ادامه دهند جشنواره عمار تا چند سال آینده می تواند یک پدیده جریان ساز در فیلم مستند و انیمیشن شود.

  • افسر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت