جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


۵۷ اثر هنرمندان خوزستانی برای اکران در جشنواره عمار به ثبت رسید



دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در خوزستان گفت: ۵۷ اثر هنرمندان خوزستانی تاکنون برای اکران در جشنواره مردمی فیلم عمار به ثبت رسیده که پیش بینی ما افزایش این تعداد به ۷۰ اثر است.
عبدالرضا رستمی اظهار داشت: سال گذشته فیلم‌های جشنواره عمار در 2 هزار نقطه کشور اکران شد.



وی افزود: امسال این فیلم‌ها در 4 هزار و 500 نقطه کشور اکران می‌شود و پیگیر این هستیم که نمایندگی پخش در بغداد پایتخت عراق را بگیریم. البته فیلم‌های جشنواره عمار سال گذشته در کشورهایی مانند سوریه، فلسطین و مصر هم اکران شد.
دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در خوزستان با بیان اینکه تاکنون 57 اثر از خوزستان برای اکران در این جشنواره به ثبت رسیدند، گفت: پیش بینی می‌شود تعداد آثار ارسالی خوزستان به 70 اثر برسد.
وی بیان کرد: امسال پنجمین دوره برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار از روز نهم دی ماه آغاز می‌شود و روزهای 16 تا 18 این ماه این فیلم‌ها در اهواز اکران می‌شود.
رستمی با بیان اینکه نشت خبری امسال جشنواره فیلم عمار در مسجد جامع خرمشهر برگزار می‌شود، عنوان کرد: صادق آهنگران دبیر اکران‌های مردمی جشنواره و حامد بامروت‌نژاد دبیر اجرایی جشنواره در این نشست شرکت می‌کنند. این نشست روز دوشنبه 8 دی ماه برگزار می‌شود.


مرجع / تسنیم

  • افسر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت