جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

وبلاگ رسمی ستاد اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر و میمه

جشنواره مردمی فیلم عمار در شاهین شهر

شما می توانید از آخرین اطلاعات پیرامون اکران های مردمی جشنواره عمار در سطح شاهین شهر و شهرستان های حومه ی آن با خبر شوید .






در اين وبلاگ
در كل اينترنت



بایگانی


"سینما مردم" از نهم دی ماه هرشب ساعت 23 از شبکه چهار سیما



برنامه سینما مردم از نهم دی ماه با محوریت سینمای انقلاب و جشنواره مردمی فیلم عمار در شب‌های برگزاری پنجمین دوره جشنواره، بصورت زنده هرشب ساعت 23 از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد.

محسن حاج کرمی، تهیه کنند برنامه «سینما مردم» در گفت و گو با خبرنگار عمارفیلم گفت: برنامه سینما مردم در ایام برگزاری جشنواره عمار، هرشب ساعت 23 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد. این برنامه از تاریخ نهم دی ماه در شش محور اصلی به مدت دوازده شب روی آنتن می‌رود و به موضوعات اصلی مردم در سینمای انقلاب با محوریت جشنواره عمار می پردازد.

حاج کرمی یکی از دغدغه‌های امروز هنرمندان را نداشتن سوژه‌های بکر عنوان کرد و با اشاره به فرصت بی‌نظیری مانند تاریخ و ادبیات هنر انقلاب اسلامی اضافه کرد: ما در تاریخ هنر و ادبیات انقلاب اسلامی سوژه های متعددی داریم که می‌توان روی آنها کار کرد. برای مثال موضوعاتی مانند دفاع مقدس و یا قهرمانان ملی به عنوان موضوعاتی جذاب، موضوع دو برنامه سینما مردم را شامل می شوند.

تهیه کننده برنامه سینما مردم، تمرکز روی موضوعات قابل فهم اقتصاد مقاومتی برای عامه مردم مانند بحث تحریم‌ها بویژه تحریم دارو و مباحث مربوط به بانک‌ها و حضور این موضوعات در آثار جشنواره عمار را یکی دیگر از محورهای این برنامه دانست و افزود: برنامه سینما مردم البته به خلاقیت و قالب شکنی جشنواره عمار، بویژه پرداخت ویژه این جشنواره در قالب‌های انیمیشن و فیلم ما هم نگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

حاج کرمی بیشترین تمرکز برنامه را موضوع ارتباط بین مردم و سینما دانست و گفت: جشنواره عمار مفهوم سینما را از پرده نقره‌ای سالن‌های سینما به دیوار اکران‌های مردمی تغییر داده و به این مناسبت مردم هم موضوعاتی را که دغدغه های خودشان است تماشا می‌کنند و هم با توجه به مکان و شکل ساختاری اکران با آن احساس نزدیکی می‌کنند و ما می‌خواهیم این را هم در برنامه منتقل کنیم.

تهیه کننده برنامه سینما مردم گفت: ما چهره‌های جوان و زیادی داریم که در عرصه سینما و هنر انقلاب اسلامی موثر بوده‌اند ولی برای مردم شناخته شده نیستند. جهت گیری این برنامه به گونه‌ای است که می‌خواهیم این اشخاص و تفکراتشان را به مردم بشناسانیم؛ برای همین در این برنامه از چهره‌های شاخص و شناخته شده برای عامه مردم دعوت نمی‌شود و بجای آن از اشخاص موثری دعوت می‌شود که باید به مردم معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه سینما مردم می‌خواهد این افراد را در واقع به مردم بشناساند، وجود این رویکرد را نوعی قالب شکنی در برنامه‌های تلویزیونی دانست.


 


محسن حاج کرمی از احتمال حضور کارگردان‌ها و فیلم‌سازان برگزیده جشنواره عمار بعنوان نمونه‌ای از این آدم‌های اثر گذار در برنامه سینما مردم خبر داد و اضافه کرد: برنامه سینما مردم قرار است برای این چهره‌ها ارزش قاپل شود و می‌خواهد تا این افراد را به جامعه بشناساند.

وی در پایان گزارش روزانه از ایام جشنواره، گزارش از اکران‌های مردمی و توجه به رخدادهای اکران شهرستانی را یکی از بخش‌های دیگر برنامه سینما مردم دانست و گفت: این برنامه همچنین ابداعات جدیدی هم خواهد داشت، برای مثال تیتراژهای آغازین و پایانی هر برنامه متفاوت خواهد بود و در صورت امکان تیتراژ پایانی هر برنامه توسط فیلم‌سازان جوان شهرستانی جشنواره عمار تهیه خواهد شد.

 

گفتنی است برنامه سینما مردم از 9 تا 20 دی‌ماه، هرشب از ساعت 23 از شبکه چهار سیما به روی آنتن خواهد رفت.

  • افسر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

تصویر ثابت